YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

29 Şubat 2016 Pazartesi

YapBoz

Neyi eksikse onu istiyor insan, bitmeyen yapbozun parçalarını aramak gibi yaşam...

Hava çok güzel ve ben her zamanki gibi dışarıya çıkmaya üşeniyorum. Yine belli de olmaz birkaç saate kaçarım belki sahile. Aslında kuaföre gidip saçımı kestirmem lazım. Çarşıya gidip alacaklarım da var. Hem bunları yapmak hem sahilde yürüyüş yapmak hem de evde kalmak istiyorum. Tabii bu istiyorum fiilinin kafamdaki kalıcılığı 5 dakika falan. (Açık parfüm bile daha kalıcı!) 5 dakika sonra hiçbir şey istemiyorum diyen asi bir ergene dönüşüyorum. Biliyorum çoğumuz da böyleyiz. Umarım bu gelgitler kısır döngü şeklindeki ilerleyişinde bir zincirleme kazaya falan kurban gider de kurtuluruz. Zira plan yapıp boza boza yapboza dönüyor hayat. En azından elimizdeki yapbozları sabitleyip yerlerine yenilerini almak için çabalasak... Vee başarsak. Vee sonra güzel günleri görsek ya da güzel günler bizi görse yahut aynı anda göz göze gelsek falan. Ne iyi olur değil mi? :)

27 yorum:

  1. :) bahar tembelliği böyle keyifli işteeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki tembelliğin mevsim algısı yok :)

      Sil
  2. Siz bugün gününüzü güzelleştirin ve güzel bir gün görmüş olun bugün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükür yine güzel bir gün sağlıklı huzurlu falan :)

      Sil
  3. Yeni yapboz'lar için üşengeçliğe fırsat vermemek lazım, güzel günler böyle gelir ancak. Bakalım hepimiz ne zaman başaracağız :)

    YanıtlaSil
  4. Atalet sırtımıza bir çöker ki bazen, kolun kanadın kalkmaz. Ama gönül ne diyarlarda gezer durur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülle birlikte beden de gezse çok iyi olacak :)

      Sil
  5. O duyguları biliyorum ya :(
    En iyisi gözünü tavana dikip sessizce yatmak. En doğru kararlar öyle alınıyor. Yani ben öyle yapıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkettim de tavana bakmıyorum ben hiç. Zaten yatağıma uzanırsam uyku kaçınılmaz :)

      Sil
  6. Çok doğru ne eksikse onu istiyoruz hep

    YanıtlaSil
  7. Oluyor bazen öyle yapboz.. Geçmesini beklemek de iyi bir çözüm olabilir...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba.Yeni bloğumu (deryaningezinotlari)ziyarete geldiğin için teşekküre geldim.Yazıyı okuyunca da tam da sabah yaşadığım kararsızlıklar aklıma geldi.Yaşamın doğasında var sanırım.Zaten her şey çok kurallı olsa sıkıcı olurdu bence.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Ben de teşekkür ederim :) Evet olmazsa olmaz gibi artık. Ama orta yollu bir şey olsa daha iyi sanki :)

      Sil
  9. Ayy o üşengeçlik benimde yakamı hiç bırakmıyor ki! Evden çıksasım gelmez :)) Anlıyorum seni hele yapılacaklarda fazla ise oh ooo çığ gibi her şey :)) Haftanın bloğu seçildin haberin var mı??? Anne Güncesine bi bak istersen hihiiii :))) Tebrikler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapılacak iş her zaman çok ama keyfimin gelmesi zaman alıyor işte. Siz söylemeseniz haberim olmayacak cidden teşekkür ederim :)

      Sil
  10. ben bu tip seçenekler belirdiğinde kafamda , geçmişte hep evi seçtiğimden şimdi aklıma gelirse şöyle düşünüyorum , nasılsa evde kalmayı seçeceğim niye düşüneyim çıkmayı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşengeçliğin son versiyonu galiba bu :)

      Sil
  11. kendi içinde bile değişiyior insa.. dediğin gibi 5 dakika önce istediğini birden istemiyor.. insanpğlu zor bir yaratık :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,

    Ben olsam sahilde yürüyüş yapmayı seçerdim :) Dilerim açık parfümden daha kalıcı şeyler yaşarsınız.

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bir sonraki gün yaptım :) Inşallah hepimiz için öyle olur yaşanacak günler :)

      Sil
  13. Hayatımızdaki her güzel şeyin bir de olumsuz yanı var. Bahar insanın direncini ölçüyor, direncini test ediyor. Hızınızı azaltın ama pes etmeyin. Daha ne güzel günler var önünüzde.
    Gücünüzü önce kendinize kanıtlayın lütfen.
    Enerjiniz daim olsun. Sevgiler...

    Bilgisayarım yorumunuza cevabımı kaydetmemiş. Yeniden yazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle hep iki yönlü. Pes etmek yok. Direnmeye devam. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Sevgiler :)

      Sil