YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

29 Mart 2016 Salı

Obama ve Sadettin Teksoy


Ayy ne alaka? Obama ve Sadettin Teksoy... Herhalde daha önce hiç yan yana gelmemiştir bu iki isim. Ama ben getirdim işte. Tabii rüya vesilesiyle. Yoksa nasıl mümkün olur ki böyle bir saçmalık. Daha önce de anlattığım birkaç rüyam olmuştu blogumda. Rüyalarımın ne kadar saçma olduğuna aşinasınız diye kabul ediyorum o yüzden. Bu rüyayı göreli de bilmem kaç hafta geçti ama bir türlü anlatamadım sizlere. Unutmayayım diye de yayın başlığı atmışım öyle. Hazır hala aklımda yazayım bari.

Yolda bir arkadaşımla yürüyoruz öyle. Karşımızda ufak bir kalabalık var. Bir bakıyoruz Obama orda. Koruması falan da yok. Bizlerden birkaç kişi ile selfie çekiliyor. E tabii biz durur muyuz? Biz de selfiemizi çekildik hemen. Hatta Obama'ya çektirdik selfieyi. (Abi senin kolun daha uzun al sen çek) Yolda yürürken de eşlik ettik. Bu arada Obama çok güzel Türkçe konuşuyor. Öyle böyle değil yani. Neyse baktım bizim eve doğru yaklaşıyoruz. Kahve içmeye davet ettim. Kabul etti hemen. Dünden razı adam. Bıkmış devlet işlerinden. İki hoş sohbet etmek istiyor haliyle. İşte girdik eve. Balkona geçti hemen. Bu güzel havada evin içinde oturulmazmış. Peki dedim kahveniz nasıl olsun? Sade istedi. O da benden. Kahveyi yapmadan önce babamın yanına gittim. Salonda televizyon izliyor. Tabii ki spor kanalı. Dedim Obama geldi. Niye geldi şimdi o dedi. Yaa dedim baba sessiz ol duyacak. Ne zaman gidecek diyor bu seferde. Kahve içip gidecek, sen adamın yanına git de yalnız kalmasın ben kahve yaparken dedim. Bak bak bak nasıl da ağır ağır hareket ediyor. Obama bize gelsin kahve içmeye. Sen yanına gitmek isteme. Ben balkona gidecek sanarken benim odama gidip elinde bir kitapla döndü babam. Bak istediğin kitabı aldım dedi. Hukuk kitabı istemişim. Sadettin soyadı bilmem ne bir yazardan. Aldığı kitap tamam hukuk kitabı ama yazarı Sadettin Teksoy. Babama kızacağım kızamıyorum. Sadettin Teksoy bildiğin hukuk kitabı yazmış. Hey Allahım! Elimde Sadettin Teksoy'un hukuk kitabı, balkonda Obama. Bu ne saçmalık diye error vermeye başlıyor vücudum. Kahveyi de yapamadık, adama ayıp oldu diye düşünürken uyanıyorum sanırım. İnşallah uyanmışımdır yani. Bundan sonrasını hatırlamıyorum. Eğer uyanmadıysam daha kimbilir ne saçmalıklar görmüşümdür. Yazık vallahi bana. 


19 yorum:

  1. Hahahaha:)))Çok ilginç, hoş bir rüya bu. :) Ben çok severim böyle ilginç rüyaları, insan hiç unutamıyor yıllarca. Hayrolsun diyeyim. Hayrolsun. Ben de bir kez kımıl zararlısını görmüştüm ikimiz bir yemek masasında oturuyoruz tam karşı karşıya açtım ağzımı, yumdum gözümü bunun yüzüne yüzüne ne vatan hainliğini bıraktım, ne hırsızlığını öyle dinledi artık ne kadar içimmde birikmişse...:))))sevgiler Naz'cığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle rüyalar yüzünden uykumu alamıyorum ama o açıdan kötü. Yoksa gülüp eğleniyoruz ne güzel. İyi yapmışsınız vallahi de görmeseydiniz daha mı iyiydi sanki. Şimdi konuştuk ettik diye benim rüyama da gelmesin. Dayanamam katil olurum. Sevgiler kocaman :)

      Sil
  2. Bi kahve yapmadın mı adamcağıza şimdi, bak yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki rüyamda sözüm olsun ona :)

      Sil
  3. :)) Süper rüyaymış. Bir kaç sene evvel rüyamda beni Orhan Gencebay'la evlendireceklerini ve bundan kaçtığımı görmüştüm :) Oluyor demek ki böyle rüyalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orhan gencebay? Olur mu olur ;)

      Sil
    2. Oluyor tabii de bende biraz sık mı oluyor ne :) Hahah orhan babadan kaçılır mı ya :)

      Sil
  4. Ahahahhaaaa :)
    Babanda güzel bi tepki vermiş ama :)))
    Arada bende görürüm böyle saçma rüyalar :)
    Çok güldüm yalnız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah babam işte yaa :) Gülüp geçilecek rüyalar görünce iyi de korku gerilim olunca kötü :)

      Sil
  5. Haha :D güldürdün beni ne değişik bir rüyaymış :)

    YanıtlaSil
  6. Obama, içimizden biri zaten:)) Yani en azından bizim hükûmetin başında olanlardan daha yakın insana. Dua edin bizimki girmemiş rüyanıza. Van minut :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ki zaten rüyamda çok samimi gelmişti çok sevmiştim. Hahahah şanslıyım onu hiç görmedim. Görmek de istemem uzak dursun benden :D

      Sil
  7. Bende arka sokaklarda polis mi olmadım, poyraz Karayel de oyuncu mu olmadım, arka sıradakilerde onların arkadaşları mı olmadım ooo daha neler neler rüya işte :))
    Kahvesi de eksik kalsın canımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arka sokaklardaki iboyu görmüştüm bi kere de şimdi hatırladım. Fazla dizi izlemeyin bence. Ya da yabancı dizi izleyin. Rüyalarınız da kaliteli olsun. Hahahah reklam gibi oldu :)

      Sil
  8. çok güldüm sabah sabah :) ayıp olmuş ama hakkaten Obama ya kahve içememiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah valla ayıp oldu gerçekten ama yapacak bir şey yok bir sonraki rüyada artık :)

      Sil
  9. Hiç bir şeye şaşırmadım babanın rahatlığına şaşırdığım kadar :)))

    YanıtlaSil