YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

27 Nisan 2016 Çarşamba

Bağdat Krizi


Ayla çelik'in beyazla düet yaptığı bağdat şarkısını duymuşsunuzdur mutlaka. Hani ben leyla'yı mecnun'u ferhat'ı aslı'yı kerem'i bilmem ama bağdat'ı iki gözüm kapalı bulabilirim diyor. Ben iki gözüm kapalı tuvaleti bile bulamam ama ayla çelik maşallah pek iddialı. Oldukça da ısrarcı. Geçen beyazın programına çıkmıştı. Klibimde oyna diye diye adamın başının etini yedi. Ama sonuç olarak klip sözünü kaptı kadın. Helal olsun valla. Beyaz 16 yıl aradan sonra ayla çelik için kamera karşısına geçecek sonuçta. Büyük başarı. Ayrıca programda yaptıkları düette birbirlerine nasıl da güzel nasıl da içten bakmışlar öyle. Aralarında büyük bir çekim varmış gibi duruyor. Hal böyle olunca aşk dedikoduları aldı başını gitti tabii. Ayla çelik de beyaz benim yakın arkadaşım dedi klasiğe kaçarak. Ama röportaj verirken dedikodulardan hoşnut gibi de duruyordu. Zaten annesi de bu söylentilere olumlu bakıyormuş. Ee o zaman bize de hayırlı olsun demek düşer. Beyaz da evlensin artık yani dimi.

İşte fena halde dilime dolandı bu şarkı. Madem benim dilime dolandı sizinkine de dolansın. Açın açın dinleyin. Zaten bu şarkıdan kaçış olmayacak. 2016-2017 sezonunun düğün müziği. Türkiye'nin ikinci bir ''bu şarkı kalbimin tek sahibine'' vakası olup kusturacaktır. Açık ve net. Bu arada şarkıda şirin'e yer vermemiş olmalarını kınıyorum. Bu şirin'e yapılmış büyük bir haksızlıktır. Resmen ferhat'ı şirin'den ayırmışlar. #DİRENŞİRİN #ŞİRİNYALNIZDEĞİLDİR! 


26 yorum:

  1. ahahahaaaa :)
    bak bu son dedikodu işinden haberim yoktu...
    Hakikaten bu senenin düğün şarkısı belli oldu :)
    Bundan da bıkarız artık bu sene :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli sayfalar programını izleyin dedikodunun alası dönüyor benim de oradan haberim oldu :) Ben şimdiden bıktım ki :)

      Sil
  2. #DİRENŞİRİN var mı böyle bir hareket gerçekten? Destekleyelim Şirin'i :))
    Şarkı güzelmiş ilk kez dinliyorum. Beyaz'ın Candan Erçetin'le klipsel atışmaları vardı. Keyifli ve eğlenceliydi. Onları çok sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha tabii ki yok ben uydurdum :) Her yerde çalıyor mutlaka duymuşsunuzdur da dikkat etmemişsinizdir. Evet onları ben de sevmiştim :)

      Sil
  3. Ay inanmazsınız belki ama ilk defa dinliyorum ve "bu şarkı kalbimin tek sahibine" şarkısına oranla çok daha başarılı buldum. Sesi de öyle. Ne diyelim allah mutlu mesut etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok daha iyi zaten. İşte tek sorun bizi bıktırana kadar dinletmeleri olacak :)

      Sil
  4. Nakaratı br yerlerden kulağıma çalınmıştı ama ilk kez dinliyorum. Beyaz'la aşk dedikodusuna çok şaşırdım. Üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. Bir Beyaz bir de ben bekardık oysaki 😂😂😂 o benim savunmamdı kaybetmeyeydim iyiydi ama neyse artık. Hayırlısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha ben üzüldüm şimdi sizin adınıza. İnşallah bu işin sonu evliliğe gitmez de rahat rahat kullanırsınız bahane olarak. Ya da siz beyazdan önce davranıp evlenin bahane ihtiyacı ortadan kalksın :)

      Sil
  5. Son yazıma bir bakıver canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım canım teşekkür ederim mim için bir sonraki yazım onun hakkkında olacak :)

      Sil
  6. Şarkıyı ilk sende dinledim :D Ama haklısın elektrik var. Beyaz`ın başını bağlasınlar artık ya. Gün geçtikçe gençleşmiyor sonuçta :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha yaa herkes ilk defa bende dinlemiş bir garip hissettim vallahi. Yani yaş kemale erecek artık belki de erdi :)

      Sil
  7. Geçenlerde arabanın radyosunda denk düşmüştüm bu şarkıya epey hoşuma gitmişti.
    Beyaz'ın sesi de pek yakışmış ayrıca bakışlar harika gerçekten yakışırlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Radyoda çok sık çalıyor zaten denk gelmemek mümkün değil. Aynen ben de yakıştırdım :)

      Sil
  8. Gündemden çok uzak kalmışım çokkkkk. Biz sınav derken kapattık tv'yi falan tümden öyle yaşıyoruz bu aralar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimsenin haberi yokmuş ki herkes burda dinledi ilk defa. Aslında en iyisi tvyi kapamak ama müzik dinlememek olmaz. En kötü radyodan :)

      Sil
  9. hmmm ilk defa dinledim, güzelmiş...artık yeni şarkılar falan hiç aklımda kalmıyor yaa, eskiden bir kere inleyeyim hemen ezberlerdim:/ burdan yaşlandığım sonucunu çıkarıp Beyaz'a mutluluklar dileyeyim o zaman:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ordan burdan duya duya ezberledim bu şarkıyı artık. Dinleyince de cila oldu üzerine. Aslında hiç gerek de yok kafamızın içini şarkı sözleriyle doldurmaya :)

      Sil
  10. Şarkı gerçekten güzel ama beyazın söylemediği yerler :D
    evlilik olayı için ise Beyaz umutsuz vakıa diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha onu da heyecanına verelim hem adam playback yapamıyor ne yapsın :D Baya olumlu şeyler söyledin yani maşallah :D

      Sil
  11. İlk dinlemede beğenenlerdenim; ama şimdiden bıktırdılar desem? Sosyal medyada o kadar çok kişi paylaştı ki şaşırdım. Her şeyde olduğu gibi şarkılarda da bu kadar popülariteden hoşlanmıyorum maalesef. Yine de, toplumun ortak bir damarına dokundu demek, yoksa böyle aniden yükselip zirveye oturmazdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı durumdayım, herkesin sevdiği şeyi sevesim gelmiyor. Evet kabaca şarkının bir gideri var yani :)

      Sil
  12. Ay ben bu şarkıyı baya baya geç keşfettim Naz :)) bir hafta önce filan dinledim ama sürekli dinleyesim geliyor çok güzel şarkıymış :) bende birbirilerini bakışmalarını filan görünce kesin aralarında bir şey var dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç güne sıkılırsın bence. Beni artık baydı etrafta falan duyunca uzaklaşıyorum hemen :D

      Sil
  13. ben de sana katılıyorum
    şarkı bence bu yılın en iyi aşk şarkısı
    beyaz da bundan iyisini mi bulacak :))
    alsın işte bu kızı tarkan bile evlendi bi beyaz kaldı :)) hah hah hah
    çoluk çocuğa karışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi alsın gitsin. Tarkan da gitti yaa üzüldüm şimdi aklıma gelince :)

      Sil